Бундестаг засудив політиків AfD через зв’язки з Москвою

Дебати 11 квітня були скликані після повідомлень про російську кампанію дезінформації і повідомлень про можливу причетність до цього політиків AfD

Під час дебатів у німецькому парламенті законодавці з усього політичного спектру звинуватили ультраправу партію « Альтернатива для Німеччини» (AfD) у поширенні російської пропаганди і підриві безпеки Німеччини.

Дебати 11 квітня були скликані після повідомлень про російську кампанію дезінформації і повідомлень про можливу причетність до цього політиків AfD.

Насамперед йшлося про головного кандидата «Альтернативи для Німеччини» на вибори до Європарламенту Максиміліана Кра, а також другого кандидата у списку партії Петра Бистрона.

Обидва правопопулістські політики давали інтерв’ю платформі Voice of Europe, щодо однойменної юридичної особи якої уряд Чехії в березні запровадив санкції за підозрою в операціях впливу на користь Кремля. За даними газети Denik N, Бистрон, ймовірно, отримував за це гроші від проросійської мережі. Він заперечив ці повідомлення.

Депутати Бундестагу звинуватили AfD у «близькості до Росії і зраді інтересів Німеччини».

Представник фракції ХДС Крістоф де Вріс заявив, що багато депутатів AfD перебувають на службі Росії як за гроші, так і без оплати. Законодавець наголосив, що в їх особі «Путін знайшов у Німеччині корисних ідіотів і виконавців».

Бистрон не був присутнім на засіданні. Багато з тих, хто виступав наголошували на важливості презумпції невинуватості, проте вказували на принципову близькість AfD до Росії.

Від імені AfD виступив віцеголова парламентської фракції Штефан Койтер, який назвав звинувачення «полюванням на відьом».

Німецьке видання Der Spiegel наприкінці березня писало, що уряд Чехії розкрив велику операцію щодо поширення впливу Росії у шести європейських країнах. Стверджується, що через створену за допомогою спецслужб мережу фінансувалися праві політики, зокрема, імовірно, і з «Альтернативи для Німеччини».

У публікації Der Spiegel стверджувалося, що Voice of Europe, якій належить однойменний сайт новин, відігравала важливу роль як проміжну ланку фінансування кандидатів на вибори до Європарламенту, які виявляли симпатії до Москви.

Як зазначалося, портал Voice of Europe на запити німецького видання не відреагував.

У серпні 2023 року Der Spiegel та The Insider оприлюднили розслідування, за висновками якого Кремль фінансував німецьку ультраправу партію «Альтернатива для Німеччини».

Форум

Wiki




Анонсы